"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Sunday 13 January 2008

Sunday comes and goes.....

Hari ni hari Ahad... rasa cepat jer kalau weekend, esok dah kena pegi school semula huhuhuh.

After a very long time since our last 'carbooting' ( nearly 3 months kot...since Ramadhan) today we woke up with the highly carboot spirit... buang tebiat kot hehhee. Wheater forecast predicted the day will be a slightly raining today... so we decided to go to the indoor carboot at Mansfield. Unfortunately, there were not many carbooters today, still in the holiday mood maybe...

Actually, there is no important thing that we wanna buy ... the purpose sebenarnya nak jalan2 jer while meeting other Malays. What's the best bargain I've got today? ... three nice novels (perhaps!!!) for the price at 1 pound.

Photobucket
bunga & glasses adalah sekadar hiasan...

Other than that i also bought a pair of Ikea frame, NEXT long denim skirt and some kitchen appliances something like besi utk grill jagung....lima pound pun tak habis ari nih hehehe. Hubby as usual borong the gadgets thingy.

On the way balik carboot, singgah kedai cina beli durian ... tiba2 Kak Fida tepon ajak lunch kat rumah dia, makan Nasi Dagang yummy..yummy. Thanks Kak Fida. Terima kasih daun keladi, lain kali jemput lagi:). Walaupun aku pandai masak nasi dagang tapi manakan sama dengan rasa air tangan orang ganu.. lagi power gitu.

5 comments:

areT said...

template baru kau ni nampak sweet la dal.....mcm ko gak ek...heheheh...suka lah tu...makin lama aku baca blog ko ni...aku perasan yg ni rajin sungguh memasak...cayalah dal....aku tumpang bangga

Neny said...

wah! 1 pound utk 3 novel? Dengkinya aku dengo. Kat mesia ni buku yg dah 2nd, 3rd, 4th..hand pon mimpi la ko nak dapat ngan rega camtu seketul.

Ko balik mesia nanti buat la carboot sale. Konpem aku beli...hehehe

-dal- said...

Atie.. aku ni terpaksa rajin masak. Kalau tak nak makan apa kat sini kalau nak beli kedai curry masala ngan kebab jerlah yg senang dapat.

Nenny...
Aku mmg beli banyak novels sebab murah tak hengat. Ingatkan aku nak buat mini library kat Malaysia..nak bagi org pinjam free jer tapi aku nak buat system depositla.. kalau tak nanti ramai ler yg buat2 lupa nak pulangkan hahaha.

Nurul said...

dal..ko minat novel ek??

Anonymous said...

Actually aku ni kalau novel, ala2 ajer.. tak de masa sgt nak baca.

Tapi since kat sini murah aku beli je lah byk2 manatau nanti2 bila aku berenti kerja ke, pencen ke, buleh aku baca.