"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Wednesday 2 January 2008

Happy New Year 2008

Happy New Year everybody…cepatnya masa berlalu. Masih terasa lagi seluruh dunia dengan emosionalnya menyambut New Millenium … tiba2 dah tahun 2008.


Aku pun tak ingat apa resolutions aku tahun lepas. Aku pun tak pasti apa yg aku capai sepanjang tahun 2007.


Inilah first time aku list kan resolutions aku. Hopefully aku akan sentiasa ingat dan bekerja keras nak capai kehendak aku sendiri


1. Benda yg paling aku nak capai tahun ni ….. to finish my PhD. Right now, nothing more in the world that I want but finished my PhD sebabnya kalau aku dah habis belajar InsyaAllah semua azam sampingan aku akan terlaksana such nak balik Malaysia, be a better wife, becoming a mummy, nak pegi umrah, nak makan warung etc..etc.


2. Be a better Muslimah… cukup solat, khatam Quran, puasa sunat, solat sunat, tutup aurat … well I’ll try my best


3. Nak pergi gym/aerobic at least once a week


4. Nak turunkan berat badan to 50 kg


5. Less on watching TV series and movies .... part ni mmg super duper susah.



Itu jer lah buat setakat ni… nanti list banyak2 tak tercapai plak.


So, to all my friends...all the best for year 2008.

3 comments:

areT said...

5 adjam yg bernas, simple dan boleh dicapai..didoakan berjaya....berusahalah!!!

Neny said...

Selain dr siapkan phd, yg lain2 tu pon sama cam resolusi aku gak.

Gambateneh!!!( ayoh! berusaha)

Nurul said...

dal hapy new year