"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Sunday 7 June 2009

non-productive week


Minggu ni sakit gigi. Sebiji gigi geraham berlobang. Satu lagi geraham bungsu yg masih tak habis lagi proses pertumbuhannya. Aku biasanya kalau sakit gigi, dgn kepala kepala sekali berdenyut denyut. Akibatnya satu kerja semua pun tak jadi.

writings: aku stuck kat satu sub-topic. Tak tau cemana nak elaborate.
blog update: dah lama nak update Diari Kurus..pun tak de mood sebab gigi saket
Packing barang: pun non-ado

Kesimpulannya minggu ni byk tidur....zzzzzz

6 comments:

areT said...

x sehat2 kau pun, tukar blog skin baru lagi...heheheh

-dal- said...

aku perlukan anjakan paradigma

Anonymous said...

cube petua: letakkan/ gigit bunge cengkih kat graham tuh...insyaallah mujarab. sbb aku pun slalu gak denyut2 gigi, nak2 time pregnant nie..hehe calsium kureng..

karimah

-dal- said...

kerry... long time no see. Nanti aku cuba petua ko nih. Gigi geraham aku ni pecah minggu lepas. Dah tua rasanya diri ini huhuh.

zafwah said...

aku pun dok sakit gigi gak..sebulan da merana gigi berlubang..awal2 dl smpi melalak2 sbb sampi tahap telan panadol pun tak jln..skrg da kurang sket..nk ke dentist sayang plak duit..

-dal- said...

betul.. mahal gila. Aku tanya jugak berapa kena bayar nak cabut gigi aku ni. Katanya 70 pound. Tak pela aku balik Malaysia je lah nanti baru cabut. Sekarang ni makan pain killer je. Lagipun sakitnya on-off