"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 16 June 2009

gering lite lite


Sejak dari hari rabu minggu lepas... aku mengalami blackout, ala ala nak pitam dan spinning. 3-4 kali sehari. tapi tak lama. Tempoh blackout tu dalam few seconds jer. Tidakle pitam sampai jatuh tergolek. Owhh... tolong jgn speku. I am pretty sure that I am not pregnant. UPT dah dibuat dan keputusannya adalah negatif +++ I still have the IUD intact to my cervics, ke uterus?? ntah.


Don,t really know why it happened. I guess because of tiredness or maybe lack of sleep. But being me yg mudah terpengaruh dgn drama, adalah mula berimiginasi tentang sakit barah otak.. Inilah akibatnya kalau byk sgt tengok Grey's Anatomy, ER ngan House..... Alangkah bestnya kalau doktor yg merawat aku segojes Derek Sepherd a.k.a Dr. McDreamy...


BTW, semalam dah pegi jumpa doktor. Beliau pun tak sure mengapa. Cuma aku dinasihatkan supaya tidur dan berehat... wah best juga sebab boleh curi tulang. Kalau lagi 2 minggu masih blackout lagik dia suruh datang untuk amik sample darah. Tapi rasanya tak de apa2. Stress aje kot... .


15 comments:

. said...

patut la diam membisu di alam maya.. take care & recover cepat2!

Neny said...

Aku pon sgt speku kalau aku ada apa2 masalah kesihatan yg aku x tau apa sbbnya. Balik2 BIG C jugak yg aku fikirkan (ko tau citer aku kan?). Ke ini simptom pompuan over 30? Asik paranoid aje?

Anonymous said...

waa cam serius je sakit ko naa.. take care..:)

Neny said...

Eh, lupa nak ckp...masa aku keje dulu pon selalu aje sakit pala + spinning and rasa nak pitam2 gitu. Rupanya tekanan darah aku tinggi which due to stress la. Ko ada check blood pressure x?

myselfndots said...

tido x ikut schedule and pemakanan yg tak betul kot. :D

anyways, take care yer kak dal.

areT said...

nanti lah aku panggilkan Dr House, suruh dia dan team dia diagnose kau..take care dal

-dal- said...

Ita & Yaya --> thanks

Nen ---> dr check blood pressure. Tapi normal. Dia pun pelik

Long --> tidur mmg tak cukup. Biasa malam jadi burung hantu. Tidur pukul 5 bangun pukul 10. So sedari semalam cuba jadi org biasa, Tidur pukul 10 bangun pukul 4

Atie --> tolong yer, aku lebih prefer Derek

tik said...

Dal.. take care..semoga cepat sembuh :)

kak cahaya said...

gering lite2...dah agak dah ni mesti orang banjar yang menulisnya..hahah
neway...iA tak de pape tu...perlu rehat tu...
ko same cam aku kalo sakit sket mesti ingat yang bukan2
smlm tak citer pon pasal ni?..

mrshenri said...

sesekali sakit tu mungkin Allah nak ampunkan dosa. amin... rehat bebyk (very unlikely for writing up student), minum air masak lelebih sket buat recover air yg hilang (panas kot kat sana skrg ni) dan teruskanlah berangan dirawat doktor encem :P

-dal- said...

tik --> thanks

Kak yati --> thanks juga. aku kan banjar sejati heheh

Izan --> dosa aku mmg bertimbun heheh. masalahnya sekarang ni tak lalu minum air suam/kosong. Panas. Siang malam pagi petang minum ais

kak cahaya said...

dal...akak datang agi..pelakon encem tu yang belakon lam enchanted tu kan...mmm patut ler aku suka tengok citer tu...baru aku perasan rupa2nya pasal mamat ni ..hhehee

-dal- said...

ha'ah... kalau ko tengok dia dalam grey's anatomy lagi hensem berganda hehehhe

dari~ummie said...

kak dal,org johor mesti bertahan! =)
hihi..take care kak dal

-dal- said...

thanks ummie ...:)