"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 24 September 2007

pencapaian hujung minggu

apa pencapain hujung minggu aku kali ni...

1. Aku berjaya menonton filem Waris Jari Hantu setelah sekian lama aku dowload cerita tu. Komen: Ceritanyer agak menarik, cuma buhsan asyik org2 yg sama jer berlakon cerita Shuhaimi Baba

2. Aku berjaya update list DVD ku ... wow, aku dah ada 288 set DVD collection. Tapi sedikit tensen sebab ada 14 DVD yg aku tak tau sape pinjam dan tak dipulangkan.

Dah 4 hari aku tak masak... dari hari Khamis sampai Ahad asyik berbuka kat rumah org jer. Hari ni kena masak balik..malasnyer aku

Sekian coretan dr aku yg penat dan lapar

4 comments:

areT said...

best ke waris jari hantu tu dal...aku klu citer2 melayu ni..malas tgk skit..dah tau je ending nye...heheheh..tau tak azean irdawati skg dah botak...treatment breast kenser

Anonymous said...

filem kita wajah kita muahaha .. aku sebenarnya layan jer semua movie, tak kira bangsa

AsLiNa said...

wow dal syoknye kalo aku selalu dijemput berbuka..makan kat rumah org aku rasa sedap je..
aku kalo crita hantu tak kan tgk..
haritu tgk crita hantu org putih pun nyorok belakang aqilah..

Nurul said...

waw pencapaian ujug minggu..aku takde..tido asik..