"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Friday 7 September 2007

Elaun naik lagi .....

Walaupun berita ni tak memberikan kesan kepada aku (memandangkan aku dah tak dapat allowance since April :(...), aku tetap bergembira bagi pihak kawan-kawan aku di UK.

Kini, Kerajaan akan meningkatkan elaun sara hidup pelajar di Amerika Syarikat, United Kingdom dan Kanada sehingga 97 peratus, iaitu hampir
dua kali ganda, berkuatkuasa September 2007.

http://www.utusan. com.my/utusan/ content.asp? y=2007&dt= 0907&pub= Utusan_Malaysia& sec=Terkini& pg=bt_01. htm

So kepada korang semua yg nak further study..sila-silakanlah datang ke UK..:).

5 comments:

Nurul said...

aku suka yg ni..merasa aku menumpang kasih syg...

Nurul said...

dal..selamat berpuasa k...

areT said...

syok la korang.....aku ni ha...x dpt bonus...keciwa sungguh:(

Anonymous said...

Nurul...selamat berpuasa jugak

Atie.. nampak gaya tahun nie anak buah ko punya duit raya berkurangla.

AsLiNa said...

selamat berpuasa..lambat aku wish sebab baru merdeka..hehe