"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 18 September 2007

Newcomers...

Lately, aku konon-konon bizi utk mengupdate blog. Sibuk mengemas rumah yg ala-ala kapal karam.

Actually, from the last Saturday kitorang jadi host utk newcomer.So, our guest is Omar & Siti also Nizam the baby boy. Omar adalah staff KUIITHO oopppsss sekarang dikenali sebagai UTHM. Dia akan buat Master dalam bidang Electrical Eng. kat Uni Notts ni. So sementara mereka dapatkan rumah sewa diorang menetap kat rumah aku dulu. InsyaAllah ...tetamu bawa rezeki.

Tahun ni jer, lebih drpd 30 family postgrad dtg further study kat Notts. Menngelabah jugak AJK NMC nak uruskan mereka. Makin lama makin ramai plak org dtg Notts ni... Tak lama lagi KPT haramkan apply kat sini plak la nampak gayanya. Masa aku dulu diorang tak bg apply kat Manchester ngan Leeds sebab byk sgt melayu katanya.

6 comments:

AsLiNa said...

mak aii ramai ye, Dal, kalo aku dapat gi UK leh aku melawat hang..hehe

Anonymous said...

sgt boleh, ari tu masa ko dtg ke UK aku tak tau, kalau tak mesti aku dah paksa ko dtg sini. Kalau ko further kat Notts, kalau aku masih tak balik2 lagi, ko tumpang jer rumah aku dulu :).

areT said...

dal..sgt berpesatuan ko skg yer...hehehe..actually bila sepatutnya kau balik msia nih?

Nurul said...

ye la..sgt berpersatuan ye...

-HeLiNa- said...

ramainya org baru dtg... sedih teringat notts..

-dal- said...

hi, helen...mmg ramai tahun ni org datang. Rumah lama korang tuh, org Melayu jugak yg duduk