"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 1 October 2007

dah mula sejuk dah...

Bumi UK ni dah mula sejuk .... average suhu @10 degree. Aku seperti biasa bila dah sejuk mula la nak demam... since hari khamis lagi aku sakit kepala, batuk + selsema. Padahal aku ni tak pernah miss makan Vit C, nak elak demam punya pasal. Tapi syukur lagik, last 2 years aku demam lagi teruk, sampai 3 hari tak boleh bangun katil. InsyaAllah semua ada hikmahnyer..tak gitu Atie :).

So memandangkan badan tak sihat, kerja aku cuma makan ubat, ulang greys anatomy Season3, pastu tidor..zzzz. Ade la aku selak journal sket2 buat syarat.

Menu berbuka puasa aku lak... ari Jumaat makan kat rumah orang, ari sabtu aku goreng telur jer (sebab midon takder..gi airport hantar org balik), semalam lak aku masak kari ayam.

Aku baru lepas makan ubat tadi..so mata aku dah ngantuk kembali.... tata titi tutu

2 comments:

areT said...

betul tu dal..segala yang berlaku..pasti ada hikmahnyer...(jap...aku tolong termuntahkan utk ko)..hehehehe...huish..berat betul sakit ko ni...aku paling tak suka...bila sakit kepala..tp tu la..aku percaya , mungkin ada rahmatnya semua ini...(nada insaf dan nak penyepak sapa2 yang tau cakap je..hehehe)

Nurul said...

dal...wow dasat gak ko demam ..