"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Sunday 2 September 2007

Fotopages reconstruction

Sejak akhir-akhir ni aku agak emosi dengan Adobe Photoshop, Paint.net, Picasa dan software yg seangkatan dengannya. So, hasil daripada penat lelah aku membuang masa, aku telah berjaya me'reconstruc' fotopages aku yg dah sekian lama tak diupdate....

kepada sesiapa yg berminat bulehla visit ker

http://poliamino.fotopages.com/

enjoy viewing....

So mulai malam ni aku nak sibukkan balik diri aku dgn kerja-kerja yg hakiki.. :)..:).

Cau cin cau

5 comments:

areT said...

waw..sgt fotopages la plak skg....takpe..sat lagi aku tgk....aku rasa pas habis phd ni...mest ko bz nak upload sumer pics kan...skg ni...takde masa...dal malam td aku mimpi arwah Oni dtg...sgt nampak muka dia

AsLiNa said...

Dal, hang ni kategori rajin jugak ek godek2 photoshop dan seumpamanya..aku ni punya la pemaleh..

Anonymous said...

atie..aku pun pernah mimpi arwah onie last 2 years..lantas esoknyer aku sedekahkan Yassin ..takut woo kalau dia dtg lagik ..aku ni penakut.

As... aku sebenarnyer mmg minat ngan edit2 gambar nih, so kira hobi masa lapang ler walaupun masa lapang aku tu tak der ler lapang sgt..:)

areT said...

dal...aku pun takut gak sbb dlm mimpi tu...aku p shah alam..nak tumpang umah dia...dia mcm tak bg tumpang..tp sgt dia senyum kat aku....clear muka dia...miss her...

AsLiNa said...

dal, hang kena ade kotak jeritan gak ni..hehe