"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 10 February 2009

Hello

Photobucket

Dah lama gila aku tak menulis blog. Actually there is a few reason but I think it doesn't matter anymore. Well from now on aku akan update blog aku ni. Tapi tak de la kerap sgt kot sebab kerja yg menanti adalah bertimbun.


Mula-mula tu aku ingat taknak teruskan karier berblogging ni pastu nak deleted ajer blog aku. Tapi dari hari ke hari macam ada satu perasaan bak kata omputih 'urge to writes'. Gitula kekdahnya. So last week dengan bersusah payahnya aku buat makeover kat blog aku ni. Finally berjaya juga aku guna template yg cun sket. TAPI still aku tak pandai nak save semua link/function kat previous template eventhough aku dah ikut dah instruction. So, Atie atau sesapa sahaja yg sudi tolong bagi lecture sikit kat aku camane nak buat perkara tersebut.

see you all in the next entry

1 comment:

areT said...

bab dekorasi blog ni..nor je yg pandai...ko kena tanya dia...