"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 17 February 2009

I got busted

huhuhu... ini semua gara gara farah a.k.a ZAFWAh le ni yg pegi link blog aku kat blog dia. Nasib baik ko kat kat Malaysia farah.. kalau tak ish..ish

BTW for the NMC'ians or ex-NMC'ians yg mungkin telah menjumpai blog saya baru2 ini.... saya memang ada intention untuk TAK mempromote blog saya ini :). There is actually no specific reason. It is just, I feel not comfortable that people who I meet everyday read my writings... apa ke tah aku cakap ni macam keling. Kalau tak nak kasi orang baca baik tak payah tulis blog kan. .. hihihih.

Sebenarnya blog ni ditulis untuk tatapan kawan2 lama dan adik beradik di Malaysia (mama & ayah tak computer literate :P) yg mana saya tak de masa nak tepon mereka untuk mengupdate perkembangan terbaru dan mungkin rindu akan saya... oh yer ada ayat perasan di situ.

Tapi bila dah kantoi begini... aku pasrah jer la kan. So kepada kawan2 welcome to my blog BUT just please do not link my site to your site, I just don't want my blog become too public. I actually thingking to make it private blog though. ..

Oh yer.. ada lagi satu disclaimer disini... blog ini hanyalah untuk bacaan wanita sahaja. Sekiranya anda lelaki anda tidak dialu-alukan untuk membaca blog saya. Kalau nak baca blog juga silala suruh isteri anda buat blog sendiri. Sekian terima kasih.

7 comments:

areT said...

ler...awat takmau org ramai singgah blog hang dal...apa kata amalkan konsep glamer di sini....heheh

Neny said...

A'aa Dal, aku pon bila ada certain2 org tu yg aku x expect baca blog aku, baca...rasa cam nak private je blog aku ni.

Boleh je ko privatekan dal, invite sapa2 yg ko selesa bg baca blog ko. Tp jgn lupa invite aku gak tau...ngeh2.

zlaa said...

Dal, akak pun macam Dal juga. I prefer to remain anonymous. Dulu masa dilinkkan dgn Helwa, akak minta dihapuskan link tu tp lama-lama tgk ada juga adik-adik yang link-kan pd akak, akak ok je.

Blog Dal ok pe. Ada manafaat. Blog yang bukan tujuan nak menunjuk-nunjuk. Sebagai cth: cerita Amsterdam, more kepada nak cerita bagaimana nak g sana dgn cruise, siap itenary lagi. Senang nak buat rujukan kalau ada yang nak ikut. Masak lemak udang tempoyak, sgt bermanafaat smpai akak pun ambil resepi tu utk masak. Jadi tau.

Orait, happy blogging..

-dal- said...

Wow are-T ... konsep glamer, tergelak aku

Nenny.. dun worry, kalau aku privatekan blog ni ko sudah pasti akan dijemput. Tapi buat masa ni belum lagu

Kak Zalila... saya bukan apa. Bila org yg kita jumpa hari2 baca saya rasa idea dan kreativiti macam terbantut, pastu banyak faktor/content yg perlu diconsider demi untuk mengelakkan spekulasi/menjaga hati pembaca hihihih. BTW best jugak kalau org Notts baca blog ni meriah sket. Sebab blog ni byk silent reader jer. Kawan2 saya yg lain rajin bagi komen kat email hihih. Semua takmau glamer.

Anonymous said...

Dal... aku takpe kan baca blog ko sbb aku dah termasuk kategori kawan yg jauh yg rindukan ko. wei... takpelah kongsi blog. kekadang ada isi dlm blog kengkawan ni yg menambah ilmu dan pengetahuan. anyway, happy blogging. bila rehat panjang esp hari jumaat macam hari ni, dapatlah aku penuhkan masa membaca blog (bagus utk mengelakkan aku mencuci mata ke jusco hehe)

zafwah said...

hua..hua..hua..abis sume kantoi..akunyer blog pun asal2nyer private gak..tu yg aku berani link kn konyer add tu..skli teramai plak yg tersedar kewujudan blog aku yg suam2 kuku sbb xrajin update tu..ape2 redho je la..aku tgh menghitung hari nk blik mesia ni..lg 11 hari..hukhukhuk..xsemangat lngsng...

-dal- said...

semuanya kerana kau Farah huhuhu. Tapi takpeaku redhajer.

wah 11 hari lagi nak balik. kirim belacan bleh??