"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 31 March 2009

Spring is back

HOLA!!! selamat pagi/malam/ tengah hari (depends di mana anda berada). Dah 2 minggu tak update blog. Terasa hilang aura untuk menulis (ceh..ala2 sasterawan negara kekdahnya).

Kawan aku dah berangkat ke Morocco untuk attend conference hari Rabu lepas. Nanti2 jer la aku cerita pasal dia (more likely about the anjakan paradigma yg telah kami berdua lalui). Hari ni nak cerita pasal benda lite-lite aje. Warm up dulu setelah lama tak menulis.

Esok dah masuk 1 April... bermaksud telah melangkah masuk ke musim spring/summer bagi kami yg berada di bumi kapitalis ini. Dah tak yah dah pakai jacket tebal2. I looiikee. Rimas OK pakai jeket tebal, rasa macam kartun Shrek pun ada.

Photobucket

Bersempena dengan musim panas ni kedengaran manusia2 di seluruh pelusuk Nottingham ni dah planning bermacam2 aktiviti. Geng2 camping dah mula kibas2 kemah dari dalam cellar. Geng2 yg nak pi Kelana Konvoi pun dah bersiap sedia. Yg lain2 tu dah booking travelodge sana sini. Ryanair ngan Easyjet pun dah penuh kena book ngan orang agaknya.

Plan aku??? aku tak plan gi memana pun. Biasala.. aku ni kan 'homey' person. Aku suka dok rumah tengok2 TV sambil makan sate. Sempena cuti Easter ni aku dah download cerita HOUSE dari Season 1-4. Dah 3-4 orang rekemen cerita ni. Maka, wajarlah aku rasa aku menonton cerita ni. Selain dari tu, mungkin la akan lepak lepak pi BBQ kat park.

What's good with spring/summer is the day light and warmth will boost your energy.... so semangat nak membuat kerja tu semakin membara... jesteru itu aku pun nak menyambung kerja2 aku yg byk terbengkalai. Adios amigos.

3 comments:

areT said...

aku pun sor kan kau tgk House....pasni tgk 30 rock plak...kau mcm aku dal...suka duduk umah dr jenjalan...heheh

-dal- said...

Sila beri ulasan, adakah cerita 30 rock juga mengenai dokter

atie, rumahku syurgaku

areT said...

dal..ianya bukanlah mengenai doktor perubatan tp lebih mengenai permasalah perempuan ni...yg terpaksa handle perangai org bwhan nye yg sumer lelaki dan poyo rudin..dan bos nyer yg sengal nak mampos..best dal..tolong tgk