"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Friday 13 March 2009

Teh Dangdut

Photobucket

korang pernah ke minum teh ni?? Ada yg juga yang panggil teh candu. Apa pun namanya, rasa teh dalam gambarajah diatas adalah sama sahaja seperti teh teh susu yg lain. Cuma rupa parasnya aje yg sedikit berbeza. Kalau tuan2 dan puan2 berminat untuk mencuba resepi di atas silalah layari website ini http://www.myresipi.com/top/detail/5065 .


Sebenarnya aku macam lapar jer petang2 ni. Kalau ikut hati nak aje aku pi masak laksa johor. Tapi setelah melakukan kalkulus keleri secara congak lansung aku batalkan niat aku. Kehadiran santan dan spaghetti dalam ingredient laksa johor adalah meyumbang sebanyak 800 ribu juta keleri. Buat penat je aku pergi gym hari2 (sedikit penipuan disini.. sebenarnya cuma 2-3kali seminggu).

OK lah... nampaknya masa sungguh mencemburui aku. Berjumpa lagi di lain hari di waktu yg sama.

Sebagai penutup kepada entry hari ini sila hayati lagu dibawah dengan penuh perasaan. Lets Dangdut Reggae Reggae


Dangdut Reggae - Zaleha Hamid

4 comments:

areT said...

dal..teh dangdut tu nampak menarik..boleh di coba waktu hojan..sure nyaman....cewah...alahai...kau dah tak kopi ke..kecewanya...sedapnye laksa johor....

-dal- said...

Atie... kopi tetap tersemat di hati.
Aku tgh sgt teringin laksa johor. Akan ku masak esok hari

areT said...

waw..yummy...tolong masukkan pic laksa johor dlm entry akan dtg

Neny said...

Uik....aku pon tingin nak makan laksa johr ni....