"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 3 March 2009

Hero baru kegemaran saya

Sekarang pukul 2.30 pagi waktu tempatan United Kingdom. Aku adalah lapar sebab berusaha tak nak makan malam. Tatkala ini perut berkeriut-keriut lansung otak aku jammed untuk menuntut ilmu.

Tadi tengok Smallville. Oliver Queen a.k.a Justin Hartley sangat hensem melampau.

Photobucket

Abis la kau Clark Kent. Makan asap jer la.

Ok la..need to get back to work. Sia2 aku stay up kalau setakat nak berblogging aje.

5 comments:

areT said...

kau mmg kaki tv!!!!...lawalah skin baru ni dal...ala2 makanan gitu...hehehe...

Anonymous said...

hehehe dal.. suda tukar air oren lak eik... mana gi bunga hari tu? lol

-dal- said...

Kak Laily ...Azam tahun baru nak tukar blog skin sebulan sekali. hihi macam tak de azam lain je nak buat :P.

mazu said...

Ko suka hero baru ni Dal? Aku tak sabar menunggu season baru apa terjadi louise dgn Clark Kent......

-dal- said...

Mazu...Oliver Queen Rawksss. Season baru ni si Lana balik semula. Nyampass aku