"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 3 November 2008

Skandal NH - AA



Norman Hakim kena tangkap basah. Abby Abadi minta cerai. Sedih ahkak menengok nyer. Kepada Norman Hakim .. kalau dah sebuk sgt nak menggatal ngan pompuan lain tu lepaskan jer lah Abby tu, tak payah le nak disakitkan hatinya. Perempuan ni emo taww. Kalau ko siap langkah mau kena belasah aweks ko tuh.

Aku tau mesti ada pendapat yg mengatakan Abby tu is not the perfect wifey la, garang la itula inila. But still, that's not gives Norman Hakim the right untuk curang OK!!! Kalau ko dah rasa bini ko tu penjahat sangat lepaskan la baik2.

Untuk si Memey plak .. biasala kan bebudak lagi. Fikirannya sesingkat skirt JLo. Tak leh pikir rasional gitu. Aku pun tak salahkan dia lelebih. Dia tu cuma terpedaya dgn kata2 manis NH jer. Tapi salah tetap salah yer cik Memey .. oleh itu sila la kembali kepangkal jalan.

7 comments:

Tijah said...

isk. benci tul la jantan cengginih.

-dal- said...

itula pasal kan KJ.. rasa nak pukul pakai lesung batu jer

areT said...

mm...aku tak berani la nak kutuk berlebih2an sbb aku pun pernah terlibat dlm kisah cinta mcm ni...mmg, byk keburukan dr kebaikkannya...apa yang kita boleh buat ialah doakan semoga kita terhindar dr perkara2 mcm ni...wallahu'alam

Nurul said...

waw dal aku sukaaaaa

Anonymous said...

emo giler ko kak..tp mmg iye pun..aku tgk melodi pun leh terleleh skli tgk si abby..sian kan..
farah

-dal- said...

Atie.. yer itulah doa kita

nurul..aku konpius apa yg ko suka hihihi

farah... aku pun nangis sama, mmg emo. Tak syak lagi

umi sophea said...

Norman dah ngaku ada hati nak kawin memey,, aku dah agak dah..