"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 11 November 2008

Selamat tinggal beg

hari ini pada tanggal 11 November 2008 aku dengan paksa relanya terpaksa membuang beg ini.

Photobucket

Kisah aku dan beg ini bermula 5 tahun lepas. Seminggu selepas aku sampai ke UK aku telah membeli beg ini di Argos ( masa tu aku sangat obses ngan Argos). Harganya tidak le mahal. Dalam 8 pound rasanya.

Maka bermulalah episod hidupku dengan beg ini. Hari2 pergi school bersama. Jadi teman menangis aku kalau reaction tak jadi, jadi teman gembira juga bila reaction berjaya. Actually beg tu dah ada koyak2 sket. 2 tahun lepas aku ada beli beg baru utk bawak pegi school. Tapi berat sgt hati aku nak pakai beg baru. Dalam hati aku biarlah beg buruk aku tu sama2 menyaksikan kejayaan... sgt sentimental ye aku ni. So, aku terus pakai beg tu sehingglah semalam. TAPI... malam tadi si IKI kucing durjana telah mengencing di atas beg aku. geram betul aku. Rasa nak potong jer ekor dia.

Photobucket
inilah aksi bengis yang tertuduh

Aku try rendam + basuh beg tu. Tapi seperti sedia maklum, bau kencing kucing memang susah nak hilang. So, setelah melalui beberapa proses penaakulan mantik... aku pun ambik keputusan nekad membuang beg ini.

Kepada beg... selamat berpisah. InsyaAllah kalau aku berjaya satu hari nanti, jasamu tetap akan ku kenang.

6 comments:

Nurul said...

aku pun suka argos..brg letrik je akan argos ye

areT said...

perlu tak kau melempang iki tu dal??

Anonymous said...

ahahha.. sungguh ganas sang tertuduh.. heheh

-dal- said...

Nurul : aku dulu siap study catalog Argos

Atie: telah kulempang pun kucing itu

kecik: welcome to my blog, kucing tu mmg kurang asem pun

MK said...

kesian... tp kelakar juer

Zara in Germany said...

haha ur cat punya muka...sinis aje...