"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Sunday 2 November 2008

bola????

Aku nak update blog ni.. tapi tak de apa yg interesting nak cerita. Silala baca entry samph dari aku ini.

Tahukan anda yg bahawa saya adalah salah seorang peminat bola sepak EPL. To be exact saya adalah penyokong kelab Chelsea. Pada awalnya saya ingin menjadi penyokong Man U sebab ada Christiano Ronaldo yg hensem. Tapi niat saya telah dilarang oleh En. Hamidon. Tidak pasti apakah motifnya. Adakah sebab beliau jeles akan Christiano Ronaldo (macam le CR kenal aku kan) ataupun beliau memang tak suka akan Man U yg memang well known adalah rival kepada Chelsea. Tapi kini saya OK jer jadi penyokong Chelsea kerana saya minat kepada pasangan gay Frank Lampard dan John Terry (diorang suka peluk2 dikhayalak ramai OK) .. warning: ini hanyalah speku dari aku

Photobucket

Minggu lepas Chelsea telah kalah kepada Liverpool menyebabkan kelab tersebut hilang takhta kedudukan teratasnya di dalam carta liga. En. Hamidon adalah bengang sampai ke malam. Habis Peter Chech pujaan beliau pun kena maki. Tapi semalam Chelsea menang dengan Suderland 5-0 dan Liverpool dengan bongoknya telah kalah kepada Spurs yg tak terror dengan kiraan mata 2-1. Maka, Chelsea telah kembali merebut tangga ke atas liga.

Sekian,
dari meja sukan

No comments: