"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Friday 16 July 2010

Ketagihan KFC


Sejak aku pregnant... entah kenapa aku suka sangat makan KFC. Kalau boleh nak makan tiap-tiap hari. Tetapi setelah mendengar ceramah ' Pembaziran itu Amalan Syaitan' daripada Midon dengan berat hati aku turunkan kekerapan makan KFC kepada 2 kali seminggu.

Perlukah aku menamakan anak aku ZAITON SANDERS HAMIDON (bukan nama sebenar) sempena memperingati jasa Colonel Sanders yg mencipta KFC recipe.

OK lah korang.. aku nak pi Kompleks PKNS sat. Nak beli KFC .

9 comments:

casainee said...

dal, lama aku tak baca blog ko..hehe dah pregnant! TAHNIAH ye. boleh enjoy lagi..:)

areT said...

dal..sushi dah x kepingin ke?

Ms.Lilies said...

br je mamam kfc td dgn kekanak muehehehe

. said...

nampaknya dal mmg buktikan dia akan aktif blogging blk... hehehe.. teruskan usaha~

Anonymous said...

dal, walau apa pun nama anak ko, pada dia tetap zaiton :)

p.s. pada aku pembaziran hanya berlaku jika midon join ko makan KFC!

ZZ

iman said...

sedap nama tu kak dal... bertemakan klasik moden tu...

Bibi Intan Suraya said...

in my case, I dekat2 nak bersalin (on 8-9th month pregnancy) gilakan KFC jugak....tiap2 hari balik keja,mesti singgah KFC jap....alih2 bila bersalin baby kena jaundice sampai sebulan....(org ckp,makanan fastfood bule menyebabkan jaundice..ntah le betol ke tidak...) ;)

-dal- said...

Ainee.. thanks. aku pun nak wish congrats for the new born baby

Atie ... sekarang ddah beralih ke teppanyaki pula... dan sangat belutt ok

Ms. lilies .. Hot & spicy dah ada semula I likee. Tak suka sgt yg black pepper hari tu

Itaa ... akan ku coba mengotakan janjiku hehe

ZZ .. itula pasalnya, tiap kali aku nak makan terpaksa heret dia sama

-dal- said...

Iman ... itula nama pilihan lain yg mungki adalah Melur McDonald. hehe

Tulip
Alamak betul ke... selain dari effect kat baby, effect yg nyata pasti kat berat badan ibunya. huhuhu. Takut tak ternyah lemak2 yg terkumpul masa pregnant nih