"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 27 July 2010

The Chicken Rice Shop...

Tahukah korang dah 10 tahun The Chicken Rice Shop ni ada kat Malaysia. Aku pun baru tahu sebenarnya.

Bersempena dengan ulang tahun The Chicken Rice Shop aku pun memberi penghormatan dengan makan kali pertama di sana. Rasa bersalah plak sbb tak pernah makan.

Sebenarnya aku tak de l rasa bersalah sangat, sebab aku bukan penggemar nasi ayam.Tapi sebab semalam sampai kat The Mines dah lambat. Pukul 9.30 baru sampai sebab book tiket Inception tayangan pukul 10.20 pm.. Hajat di hati nak makan kat Mr. Teppanyaki tapi dah tak amik order la plak. Lemongrass pun dah tak terima customer. Nak McD ngan KFC macam tak de mood. So, TCRS it is. Aku amik set yg untuk 2 orang.
1. Nasi Ayam + Ayam nasi ayam standard
2. Nasi Ayam + Rendang ayam kunyit
3. Sup ngan sambal seperti biasa
4. 2 mug honey lemon ice
5. Nasi tambah

The side dishes

5. Wantan (4 pieces)

6. Kerabu mangga

7. Pak Choy

Review: Harga + tax = RM 42.00. Kira OK la sebab portion lauk agak banyak. Boleh makan 3-4 orang sebenarnya. Rasa plak, OK -ok jer. Aku lagi prefer nasi ayam hainan kat Wangsa Maju. The best nasi ayam ever.

Future Plan: Mungkin takkan singgah dalam masa 3 tahun lagi.

1 comment:

areT said...

dal!!!sgt 2 set, habis ke?????tp penagalaman aku makan bersama kau dan mindon, aku percaya bleh abih...cayalah ko