"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 18 May 2009

Tag-6

Seperti biasa ni tag yg dah berkurun lamanya tapi aku baru nak buat. Kali ni tag adalah mengenai purse atau wallet atau dompet atau beg duit serta isi kandunganya.

Sebenarnya aku ni bukanla jenis orang yg bawak purse kehulu kehilir. Aku ni pelupa dan suka tinggal tinggal barang. Oleh itu adalah lebih selamat kalau aku tinggalkan aje purse kat rumah. Duit masuk dalam poket seluar je.

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse

Photobucket

Aku ada 2 purse. Purse kaler Pink adalah untuk kegunaan di UK dan sentiasa ada dalam beg sekolah. Purse kaler hitam pulak adalah purse aku masa kat Malaysia dulu yg dah berkulat dalam laci.

B. Introduce your purse brand, price & where you buy.

i) Brand: Next
Price: 4.99 GBP
Where I bought: Next, Victoria Cetre (Year 2004)

ii) Brand: Carlo Rino
Price: Tak ingat
Where I bought: Metrojaya, MidValley MegaMall (Year 2000...gila dah lama)

C. Take out whatever its inside your purse

Photobucket

Pink Purse
Upper: Left to Right
i) HSBC Cards -yg tak de duit di dalamnya
ii) Collins Card-dah 2 tawon tak guna
iii) Family planning clinic card - ish.. baru teringat kea pi check IUD next month

Lower: Left to Right
iv) Student cards - dua dua tak berfungsi, aku nak masuk chem building pun tak bleh
v) Kad NI - dapat masa keje cleaner dulu
vi) Boots cards - kad yg paling berguna sebab aku suke shopping kat Boots
vii) CD gambar Passport

Black Purse

Photobucket

i) Citibank - dah lama nak terminate kad ni, tak terbuat buat
ii) MyKad - walaupun saya suka dok UK, tapi saya tetap warga Malaysia
iii) Gambar Family - gambar diamabil 6 tahun lepan masa aku grad Master. Sekarang ahli family dah bertambah dan ramai yg dah bertukar size hehehe
iv) Setem Malaysia - patriotik hokkay
v) Sim Card TMTouch n Celcom - entah kenapa aku simpan aku pun confuse, padehal dedua no dah terminate

Photobucket


Duit dalam purse hitam: RM 37 ...boleh buat makan sate nanti bila balik Mesia

D. Tagged other 7 persons


Dipersilakan untuk sesiapa yg berhajat nak buat tag ni. Tapi terlebih dahulu aku ingatkan sila blurkan info info penting atas kad anda untuk mengelakkan kejadian fraud.

E. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.
Aku lupa sape yg tag aku

No comments: