"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Wednesday 10 September 2008

Dedar

Korang tau tak DEDAR ni apa? Kalau ikut orang johor pronouncation nya adalah DEDORRR. Ala yg rasa badan tak sedap macam nak demam tapi sampai ke sudah tak demam-demam. Itulah dedorr. Dah 2-3 hari badan aku tak sedap. Kepala berdnyut-denyut. Gusi aku pun berdenyut-denyut. Rasa macam nak tanggal gigi. Serious punya uncomfortable. Tu yg aku tak lalu nak update blog. Balik rumah habis je masak terus mandi air panas. Lepas tu buka + tarawikh. Lepas tu terus mengerekot bawah duvet lantas tertidur.

Lately ni asyik hujan jer. Pegi school kena hujan. Balik school kena hujan. Tensen betul. Semalam tegah aku jalan on the way pegi school, bas lalu sebelah aku dan men'splash'kan air lecak. Habis basah lokos separuh badan. Niat nak ponteng jer, tapi memandangkan ada 'explosive' reaction yg aku kena tutup aku pegi jugak ke school. Nanti kang ada yang melotup bangunan kimia tu.


Sampai school, dekat sejam jugaklah aku keringkan seluar aku pakai 'heat gun'. Semalam memang hari spoil aku. Semua benda aku buat tak jadi. Dah buhsan dengan kegagalan demi kegagalan pukul 4.00 tu aku decide balik rumah jer lah. Balik rumah mandi pas tu tidur..zzzzz. pukul 7.00 bangun masak untuk berbuka. Pukul 10.00 tengok Smalville. Pukul 11.00 tidur kembali

Sekian catatan aku untuk hari semalam yg tak best. Minta2 hari ni urusan aku dipermudahkan. Aminnn

2 comments:

Nurul said...

wei..dedar ada apa2 kot?hihihihui

areT said...

terjepit sungguh dengar..aku doakan agar urusan ko dipermudahkan....amin....kwn smsku