"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 10 December 2007

Wheater Bug

Blog aku dah bersawang sgt dah rasanya nih..hehehhe. Lately, aku tersangatlah malasnya nak update blog, ada tak der aku update frenster jer… fotopages lagila, minta mahapla nak update ..malas..malas dan malas.

Nak kata sebuk.. macam biasa jer. Rutin hidup aku sama jer hari2. Dari Isnin-Jumaat pegi school pagi sampai petang. Balik rumah masak, makan, tengok TV, belek buku sket2..tidur. Hari Sabtu kalau rajin pegi school. Kalau malas dok rumah jer tengok movie… kalau ada org ajak makan kat rumah dia aku pergi.

Tak der org yg sakitkan hati aku …so aku tak bleh la membebel kat sini. Ada tak der…hari2 aku tensen pasal research aku … tapi aku malas le plak nak whining2 nak nagging2 kat sini. Nanti org nyampah plak. Macam la research aku sorang jer yg paling susah dalam dunia. So as conclusion tak der benda sgt yg aku bleh share.

Tapi aku masih rajin jenguk blog kawan2 yg lain meskipun tak hari2… tahulah jugak perkembangan terbaru Atie ngan K.G nye..ngeh..ngeh..ngeh

Tapi minggu lepas rutin hidup aku ada berubah sket la … sebabnya aku kena cirit birit yg melampaui tahap kenyal. So kerja aku dok umah ulang-alik pegi bilik air. Entah apehal ntah, mula2 aku nak salahkan sambal kupang yg aku makan. Tapi Midon OK la plak.

Bila dah 3 hari macam tak baik2 jer. Aku punb pergi jumpa doctor atau nama glamernya di U.K adalah GP. Dia cakap diarrhea ni common illness bila masuk musim sejuk kat UK ni. Adalah dia terangkan pasal wheater bug a.k.a diarrhea bug… entah apa ntah aku pun tak paham explanationnyer. Senang cerita cuaca yg buat perut aku sakit bukan sebab salah makan…Macam gitulah lebih kurang.

Hari ni..setelah 6 hari cirit birit yg menensenkan..aku dah pulih seperti sedia kala. Rasa malas ler plak nak pergi school sebab minggu lepas dah ponteng lama. Tapi kugagahkan jerlah hati. Here I am..at school writing my blog hihihih.

OK lah..korang. Nanti dtg angin rajin aku..akan ku update blog ni selalu. Till then…

6 comments:

Neny said...

Aik..kat UK pon ada kupang? Aku yg dok kat mesia, ari2 lalu Muar tu yg berlambak org jual kupang tepi jual pon x penah beli. Sedap ek sambal kupang?

AsLiNa said...

aku pun x penah makan kupang..hehe..kesian hang sampai seminggu tu cirit birit..terjepitnya..

Nurul said...

dal aku pun kena cirit tu..dh 2 ari..

-dal- said...

Nenny... kat UK ni semua ada. Cuma rajin ngan tak rajin masak jer

As... sila cuba makan kupang hehehe

Nurul...sgt tensen kan cirit birit ni. aku sampai trauma nak makn nasi.

Nurul said...

dal..aku insylh akan ke belgium.kalau ikut kpt kuatkuasa early feb tp tu la visa depe leceh nk letter of conduct sume..kami dh apply letter tu last mnth tp makan masa at least 3 bulan br leh dpt...doa2kan sume berjalan lancar k..aminn

areT said...

husih..sedapnyer kupang dal..teringat kat lagu tiga kupang..hehehehzu