"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Wednesday 12 December 2007

Alahai Siti

I am neither a fan nor 'anti' Dato' Siti Nurhaliza. Honestly..aku layan ler lagu2 siti...pada aku suara dia best + lagu pun best.

Personal life dia aku tak amek pot sgt. Dari dia disanjung ala-ala wanita melayu terakhir hinggalah dia dikutuk bagai nak rak masa dia kawen ngan Datuk K. Malas aku nak amek tau...dia bukan kenal aku pun.

Namun... gambar Siti yg terlatest aku tengok kat utusan membuatkan hatiku berdetik.. 'Alahai Siti'.... apa ke buruk benar fesyen ko.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

But still... apa kes aku nak sebuk2. Biar lah To'Ti ngan To' K nyer.


6 comments:

areT said...

dal..seminggu aku ptk..lansung tak tgk internet..klu tgk pun...busy sbb nak cr info...btw...jijik la ct dressing tu....dal...sikin kawan esah..kat mrsm kita, nak kawin feb ni....masa aku p ptk..ramai gak jumpa senior2 mrsm kita yg satu batch dgn syed mujapa...bangga plak jd warga muor ni..wlupu ala2 SAYUR....hhehehe

NoRMaTSuE said...

aku pon nak menitik ayor mata nengok fesyen tok t nie

Nurul said...

dal..hapy besday..siti dh tembam ye..sgt...pesen siti mcm tepung bungkus ja..kakakaka

Neny said...

Aku pon dah naik nyampah tgk siti sejak kebelakangan ni. Rasa cam dah hilang dah identiti 'sweet n rendah diri dia' sejak kawen nih.

Ckp pasal sheikh muzaffar, ari tu aku lalu depan mrsm muar, terpampang banner dia depan maktab. Aku pon tumpang bangga gak sbb tu sekolah aku gak....hehehe

AsLiNa said...

hehe..dal..nak tergelak aku..hehe.. satu nak tergelak baca entry hang kali ni, kedua menengokkan fesen tokti..kekeke..

-dal- said...

siti...siti... sambil aku menggeleng kepala.

Thanks Nurul for the birthday wish