"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 25 December 2007

celebration continued

Happy birthday to me...happy birthday to me..happy birthday dalina...Happy birthday to me

Semalam birthday aku. Dah 29 tahu dah isk..isk...cepat jer masa berlalu.

Biasanya kalau tahun2 lepas aku buat ler makan2 sket panggil close friends..baca doa sket2.

Tapi tahun ni since adik2 angkat aku ada program (BTW diorang dah datang masa 24 hb pun) dan kawan2 yg rapat ngan kitorang berkonvoi reramai pegi London la plak cuti krismas ni ... aku ngan Midon decided to celebrate the birthday berdua jer

Aku bakar le sate barang 20-30 cucuk ... ginilah nasib orang diperantauan, rasa tekak nak makan semua kena buat sendiri, tak dernya kedai2 nih. Tapi aku try to think the positive side la.. kalau tak aku mesti tak pandai2 masak, asik beli kedai jer. Teringat aku masa kat mesia dulu, yg aku pandai masak sardin jer,sebab aku suka makan sardin. Seriously...

Photobucket

bila dah hidang...baru aku perasan aku lupa buat nasi himpit...alamak bagero. Tak der nasi himpit mesti tak kenyang punya. So.. aku pun buat la nasi goreng. Nasib baik ada nasik sejuk

Photobucket


What did I get for my birthday ???? Taraaa... mestilah DVD. Ni hadiah wajib sebab benda aku paling appreciate adalah DVD.. better than barang kemas, baju, beauty product etc..Kali nie.. aku dapat DVD - Harry Potter and The Order of Phoenix. Thanks hubby for the lovey dovey present.

Photobucket

my precioius Harry Potter DVDs collection

Hari ni boxing day... I still have another birthday present to spend hehhee..a shopping spree treat

7 comments:

Nurul said...

dal..mana ko dpt lidi satay tu??au teringin nak makan satay ni

-dal- said...

aku beli kat asda. Bamboo skewers (50 btg 30p). Tapi Asda punya panjang sket la..mungkin manufactured utk bbq orang putih hehhee

Aku pernah jumpa the real lidi sate kat kedai cina. 100 batang 1 pound. lebih pendek dan lidanya halus sket dr Asda's.

Neny said...

What a lovely birthday celebration..jelesnya aku....

areT said...

syoknyer dpt dvd heri potter..happy bday dal

areT said...

a'kum..blog aku dah bertukar alamat http://zu5175.blogspot.com....harap maklum

AsLiNa said...

dal, hang ni memang kaki tgk cd, dan seangkatan dengannya..kagum aku..

Fid said...

Dal..happy belated birthday...sorry lambat wish..moga hidup ko bertambah ceria :)