"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 3 July 2012

Tajuk Green Tea Kegemaran Saya

Untuk makluman... aku tengah pregnant lagi. Dah nk masuk 35 weeks pun. Nak jalan pun x larat.

Seperti biasa wanita berbadan dua dimomokkan  dengan keburukan kafein yang terkandung dalam coffee. Sebagai penagih coffee tegar aku memang terseksa sepanjang tempoh pregnant nih. Tu pun tak de la pantang 100%. Pagi kena minum at least secawan neskefe susu.....Waktu2 lain tu aku berjaya substitute ketagihan aku dengan green tea

Ni adalah tajuk green tea kegemaran aku. TEN REN. Sebelum ni pernah try Lipton n Boh tapi pahit sangat la plak. Tak tertelan aku. Green Tea berperisa (biasanya Jasmine) pun aku x soka.
Baca review kat forum depa cakap green tea tajuk OSK dan Nishio adalah yg paling sedap di pasaran. Tapi kat supermaket2 sendu area Bandaraya Bangi ni susah nak jompa. Ten Ren ni pun aku beli kat Cold Storage Alamanda.

Tak tau nak buat ending ape hehhehe. tata titi tutu.

4 comments:

the seasonal blogger said...

hahaha u got me at sendu. lawak gile..

Anonymous said...

Tahniah... anak kedua! Dok tunggu gambaq anak pertama kat blog tak muncul-muncul!,,

sevendrops

Anonymous said...

weh, aku tak le brapa ketagih kefein namun tatkala mengandung aku bantai kopi starbak selalu.. mmg momokan saja, elok saja anak aku, hehe, main budget aje..

Unknown said...

Kak N.... I memang kecewa dengan prestasi emporium di sekitar BBB nih.

Kak Nas .... tak tengok lagik ehhh. hehehhe. Nnt bebila saya upload yer

Yaya ... aku pun bantai jer sehari secawan. Tapi kalau sehari 3-4 cups macam biasa merunsingkn jugak kot