"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Thursday 5 July 2012

Junk foods

Ok... aku gedik nak buat entry. Tapi x tau nak post apa.  Berikut aku senaraikan top 3 junk food kegemaran aku.

 

Yang Pertama  TWISTIES KALER MERAH.  Ni memang sangat feveret. Dan sifat sifat mahmudah tersebut dah diwarisi oleh Amni. Beliau pun obsess dengan twisties merah.


 

Yang kedua, PRINGLES SOUR CREAM & ONION. Kalau boleh nak makan hari2. Tapi kerana harganya yang agak mahal (untuk rakyat marhein macam aku). Makan sekali dua sebulan pun cukup la. Dan seperti biasanya Amni dengan taatnya menurut perangai aku.



Yang ketiganya, CADBURY CRUNCHIES. Yang ni makan kegemaran aku masa tingkatan 5. Masa tu hari2 beli kat koop yer. Tapi lama kelamaan atas kesedaran sivik terhadap kemanisan makanan ni, aku dengan jayanya mengurangkan frekuensi pengaambilan.

So.. apa junkfood kegemaran korang. Di pohon jangan memberikan ceramah pemakan sihat di post ini.

No comments: