"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 7 December 2009

Congratulation my dear friend

Peristiwa hari Sabtu
Venue: ROmbau
Time: 12 noon


tak bleh letak gambar byk2 nanti Atie marah..hehhehe. .. dan muka aku adalah selenga + sembab sebab demam lepas kena meningitis jab. By the way, congratulation Atie on ur enggagement. I'm really happy for you.

For the NMCians. the bridegroom to be adalah adalah adik Abg Jamil/Kak Fida which also happened to be my ex-classmate masa tingkatan 3 dulu. Gambar beliau adalah sgt ekslusif dan tak diidjinkan dipaparkan di sini.

P/s: Abang Jamil/Kak Fida kena belanja saya 'Moonlight Roses' satu set ni memandangkan saya jadi org tengah untuk diorang berdua. Tak pe, lambat sket pun tak pe hehehe

11 comments:

ujam said...

aku harap ko dah semakin sihat dal. pastikan ko sihat betol2 tau... makan ubat bg habis (yg doktr bg le)
tahniah wat are-t kalu baca di sini (sebab dia x update blog lg kalu x silap, tapi ari sabtu tuh dia ada update fb...)
aku pown baru selesai operation. alhamdulillah, berjalan lancar, parut tak besar tp luka kat dalam, masih pedih lagi. tapi masih boleh intenet lagi... :-)

Nihlah Insyirah said...

semoga kak dal cepat sihat...

alhamdulillah, tahniah buat kak are-t juga. semoga dipermudahkan urusan sehingga kejinjang pelamin dan seterusnya :)

igtkan abg jamil madu 3 tadi, nasib baik kak dal tulis nama abg jamil kak fida..rupanya abg muzamil..hehehe.

zafwah said...

ko kak agak2 le nk minta upah..tau le dorg tu ala2 minta ape je i'Allah leh dptnyer..hihihi..

-dal- said...

Mazu ---> get well soon, gunakan la peluang keemasan ini untuk tenet 24 jam hehehe. Sebenarnya aku bukan sakit apa pon. Az-zahrah buat promo untuk meningitis jab. Aku pun gatal pi amik., Pas kena injek tu demam la pulok.

Ana ---> Jon/ Kak Hanny yg iniatiate panggilan abag Jamil tu hehhehehe. Pastu lansung kak dal panggil dia abg jamil.

Farah ---> kalau ikut hati aku nak minta chesterfield jer.. huuuhu

SevenDrops said...

Salam Dal,

Pahala besar tu Dal... memudahkan 'pembinaan Masjid'. Moga semuanya dirahmati Allah...

K.nas

ZZ said...

dal,
memandangkan k. fida tersgtlah busy sejak 2 menjak ni, akan aku sampaikan pesan ko.. tapi, apa kelas ko order royal albert, skrg sume indon mari je..order la Beemer 5 series ke..

salam tahniah utk midon - satu malaya kena tahu korang yg initiate 'masjid' nih..

-dal- said...

ZZ ---> aku memang mengharapkan kau menyampaikan pesanan aku tu. cakap ngan dia kalau 5 series aku prefer kaler putih. hehehe

areT said...

dal..thanks for the entry...aku tak sempat nak update blog aku..

MK said...

saya juer gembira mendengar cerita pertunangan ini.

& harap k.dal sehat selalu ye

teratakmuslaily said...

sangat teruja mendengar berita ini walaupun tidak begitu mengenali atie tp kenal la gak kat diari kurus tuu.. hehehe.. nampak kurus la tie!

dal, kemain ko nyer wishlist! moonlight roses lah, chesterfield lah, bmw 5 series lah!...heehehehe

Unknown said...

MK ---> thanks.. dah sehat dah ni. Mula la terkinja kinja nak berhibur

Kak Laily ---> alang alang menyeluk pekasam biar kosong terus akaun Natwest abang Jamil. hehhee