"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 25 March 2008

Happy Birthday Hubby

zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday Graphic Comments


Today hubby turns 30… happy birthday to you. Semoga diteguhkan iman dan dipanjangkan umur.. dan semoga semua pengorbanan hubby dibalas dengan rezeki yg melimpah ruah dikemudian hari. InsyaAllah.

Tak de hadiah dari aku tahun ni. .. takder duit isk..isk..isk. Maklumlah dah dekat setahun tak dapat elaun. Hidup kat sini pun Midon yg tanggung. Kesian aku.. Tapi takpe.. Midon kata kalau aku lulus PhD itu kira hadiah paling besar untuk dia.. sepanjang hayat tak payah bagi hadiah pun tak per katanya…

So.. its makan2 time. Menu hari ni Chicken Fillet Rosemary Grill + gravy, grill mushroom+ radish + capsicum + broccoli and jacket potato. Kek plak.. birthday boy (boy??? eewww..man la) mintak lemon cheesecake.. so lemon cheesecake it is.

Hari ni buat pertama kalinya aku buat cendol. Sungguh bangga hati ini..hihihihi. Rasanya bolehla… kira sedapla untuk org yang dah 4 tahun tak minum cendol macam aku dan Midon.

Tapi tak der gambar la plak untuk party makan2 aku ni.. kamera kena pinjam member yg pi tour Europe. Nak pakai kamera henpon macam tak professional la plak… lagipun henpon aku tu ala2 ketinggalan jaman.

4 comments:

Neny said...

Wah, sungguh romantik aku baca entry ko ni, Dal....aawww

areT said...

happy bday midon

Nurul said...

dal..susah sak wat cendol...kagum aku ngn hang...hehhee

-dal- said...

romantika d'Amor hihihih