"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 24 March 2008

Easter Break

Kat sini tgh Easter Break.. satu Nottingham senyap sunyi. Semua org Melayu pegi jenjalan agaknya. Aku macam biasa lagi ske duduk rumah layan TV.. layan Desperate Housewives...

Pastu layan AF 6...

Comment aku pasal AF... biasalah dah masuk musim ke-6 pun..makin suam2 kuku. Fav contestant aku musin ni.. si Nadia. Actually minah ni takder la best sgt pun. Lagi best Amylea ngan Idayu AF3. Tapi sebab yg lain lagi melampau tahap kenyal tak bestnya..jadilah si Nadia ni paling best. Ni lagu dendangan dia untuk konsert satu ... R.I.N.D.U (lagu asal Hetty Kos Endang)


2 comments:

Neny said...

Aku layan AF6 ari tu sbb nak tgk nenek yg vogue and kakak Siti Nurhaliza. Yg lain2 x koser aku nak tgk. Baik aku layan anak2 aku main kaler....hehehe

areT said...

betul tu dal..af6 bosan gila..plus kakak ct yg ala2 kontrol ayu...aku mcm neny, suka mama rina..eww