"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Sunday 7 October 2007

ucapan dariku untuk mu ..


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Sempena kedatangan Syawal yg mulia aku sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Minta dimaafkan segala salah silap dan dihalalkan yg termakan,terminum dan terambil.

Kepada kawan-kawan blog aku disini.. Atie, As, Nurul, Nor, Fid, Helen .. terima kasih sebab menceriakan hidup aku.

Kepada kawan2 lain yg jadi silent reader.. Azah, Kerry, Umi, Nalin, Nani dan lain2..terima kasih jugak sebab selalu support aku 'mentally'... tp respond kat friendster aku ( aku rasa diorang ni segan ngan geng2 USM yg aggresif muahaha)

Akhir kata ... semoga persahabatan kita berkekalan

Akhir kata kedua dr aku... meriahkanlah Aidilfitri anda, kalau kita tak meneruskan tradisi..siapa lagi :).


3 comments:

Nurul said...

dal...aku pun ucap salam aidilfitri kat ko sefamily...aku nk wish kat frenster ko ala2 ko wish kat aku..tp aku tak reti..wekekkeke..maaf zhir n batin k...ko p mana raya ni?

areT said...

waw..byk nyer akhir kata dr ko dal..siap ada akhir kata kedua...ala2 season 2 la kot nih..heheheh..aku xmo wish ari raya lagi sbb aku balik khamis...nanti khamis..aku wish ko ari raya kay..heheheh..

Fid said...

dal..aku pon wish ari kamis..ari kamis pas buka posa baru nak balik kg..are-t..jumpa kat highway seremban..kalau aku nampak hang aku honk kuat2...keke