"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Monday 20 August 2007

Cerekarama

Weekend baru ni sempat tengok dua dua cerekarama through youtube... MALANG HARI KERANA HATI & CINTA SI REMPIT

Comment aku ..

Malang Hari Kerana Hati..quite a good story, agak menginsafkanler untuk org yg selalu subuh gajah macam aku + aku suka tengok Zul Yahya berlakon

Cinta si Rempit .... hampehhh, kalau tak kerana aku nak nengok Faizal Yusof a.k.a husband Nana a.k.a Inspektor Faryzal Manjalara, 20 minit pertama aku dah tutup

2 comments:

Nurul said...

dl..aku sgt tgk cite malang hari krn hati after baca blog hang..insap jap aku..

-dal- said...

rasa syahdu jer tengok citer tuh.. lagi-lagi masa M. rajoli tu baca tafsiran ayat .. terngiang2 kat telinga.. tapi aku tak tau ler tahan berapa lama ;).