"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Wednesday 7 October 2009

post- raya depression

Dah lama tak mengupdate blog. Nak kata busy sgt pun tidakla busy. Ala setakat busy busy biasa jer. Al maklumlah lepas lepas raya ni, aktiviti beramah mesra dengan kolestrol memang tak putus2.

Kalau weekend tu, memang dari pagi sampai malam berjimba atas highway bergerak dari satu rumah ke rumah. Hari kerja plak tak habis - habis dgn jamuan harian raya jabatan la, fakulti lah, university lah, kesatuan sekerja lah.

Selebihnya, sambutan hari raya aku macam orang lain juga. Sila rujuk di blog blog berdekatan. .. sebab aku malas nak tulis benda yg sama.

Lagi satu sebab aku tak update blog, sebab kat rumah tak de internet lagik. Aku tak biasa curi2 tulang masa kerja ni. Pabila waktu bekerja tiba, aku akan bekerja dengan tekun.... huhuhuhu. Tolong muntah ye kawan kawan.

OK la... aku terpaksa berenti mem'blogging' demi tuntutan khidmat masyarakat.

11 comments:

teratakmuslaily said...

ceh! mcm nak muntah aku baca hahaahaha... patutla lama sgt buat surat rasmi tak siap siap... hahaha. jgn mare dal.. cepat2 masuk internet kat umah... mcm akak ni mmg kat umah takde masa nak melayari internet sebb byk wayar2 kat dapo yg nak kujaga hahaha... k, selamat beraya dgn jayanya... dgn ucapan, jgn lupa diari kurus kita hahaha...

ZZ said...

dal, harap update brp berat ko skrg. kalau blh ambik gambar sisi sekali, part punggung ke bwh.. hehehe

-dal- said...

Kak Lalily ---> ucapan mu itu menusuk kalbu. hehhe

ZZ ---> aku sengaja tak bawa penimbang aku balik Malaysia supaya tak payah update berat badan. Buat masa ni aku berbaju kurung sepanjang masa. Semua orang ingat aku dah alim tapi sebenar nya dot dot dot.

areT said...

idjinkan aku muntah!!!

zafwah said...

bluekkkk...da aku da tgglkn sisa2 berkaler hijo, kuning ade sket2 sisa daging rendang tak hancur sbb mkn dgn gelojoh..

mrshenri said...

aku dah loya dah ni... jap lagi muntah la kot...
meh beraya umah aku...

MK said...

welkam bek to beloging werl

ujam said...

dal ..lama tak dengor citer ko....sila tekunkan diri anda..hehehe

kak cahaya said...

ceh.....demi masyarakat...tah2 ko siap tido kat opis tak...lps makan jamuan sana sini asik kenyang..pastu tido...mana sempat nak blogging...pasatu kata pekerja cemerlang...hmmm..tak pe la..bagi la ko chan perasan kejap...
cepat ler masuk tenet...kentang ko tu dah naik berulat tak bertuai...anjing ko pon dah muntah darah tak makan..hehehe

-dal- said...

bawa bertenang kawan kawan... muntah jgn samapi masuk sepital. Sesungguhnya berlapang dada dan bersangka baiklah..hehhehe

iman said...

huhu... ini sungguh2 ke hanya alasan semata kak Dal?