"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Tuesday 14 July 2009

updates


New updates

* sekarang ni rasa macam dah bernafas semula ---> got my normal life back. Will blog about it later, not soon...but I will.

* problems will never end ... that's what so called life. But here I am 'jatuh dan bangun semula'. Thanks to Allah for giving me the strength. Thanks to all of you for the calming words. I really appreciate it.

* Barn Buddy dah reached rank 11 ---> Ok, itu pun nak cerita ker

* rumah aku dah macam tongkang pecah ---> but for the first time I am happy looking at the messiness(betul ke perkataan ni??) because it means I am going home to Malaysia soon... owh sungguh happy.

* can't wait to watch Harry Potter new movie released. I always like Half Blood Prince book the most.



15 comments:

areT said...

dal...sejak ko totop blog ni...aku x perasan ianya telah ter update....gembira dgr kau dah nak balik..alhamdulillah..:))

-dal- said...

kalau private blog memang tak kan update kat links...

Nanti aku sampai Malaysia kan ku orakkan langkah ke Shah Alam untuk bergossip ngan ko. hehehe

kucingorengemok said...

hah, baru nak update, lamanya senyap... kita pun paling suka 6th book ni, it explains a lot... tapi rajin kah nak gi tgk kat wayang? hmm (umur dah lebih had)

-dal- said...

KOG... buku no.6 memang paling beshh.

Tengok wayang??? selagi tak kena tangkap diidjinkan.

Anonymous said...

oi, shah alam aje, umah aku tokmoh lepak ke?.. hehe..

God have faith on its creation, kalau dia bagi dugaan, dia percaya orang yg diduga itu mampu mengharunginya, walaupun empunya diri rasa tak sanggup.. deep kan?.. so, aku sure kita suma boleh hadapi kesusahan,sebagaimana kita boleh gembira dgn nikmat.. :) ..

hahahaha, tunggang tonggeng ke bahsa aku.. menci..

areT said...

kak dalia..mmg betul apa kak dalia ckp..cuma kdg2 yg empinya diri tu rasa dah penat!!!!

. said...

welkambek di alam maya~

-dal- said...

Yaya --> nanti plan kita buat blogger gathering aaa. Best gak. Ita pun balik Malaysia raya nanti.

Atie --> mmg rasa nak pitam

Ita --> sgtla merindukan alam maya

noor said...

alhamdulillah, great news.

Neny said...

Tu la, aku pon dgr ko dah nak balik Mesia...x sempat aku nak pi lepak rumah ko kat Notts.

BTW, aku akan pi tgk Harry Potter sabtu ni...hehehe, best2...walau bukunya blom ku baca lg.

the seasonal blogger said...

yeay2 seronok2. another home i can ambust during wknd. wakaka menjemput diri sndri :P

azah said...

dal..cam ner hal tu dah settel ka??..nak balik malaysia?..bila??..sungguh tertinggal keretapi diriku ini

tik said...

Dal .. Selamat balik malaysia.. jelenyea..

citer harry potter yg nih best... a bit scary ... :D

kak cahaya said...

dal..dah kompem ke nak balik...dah ada tarikh?....
jadi petani tegar betul ko kat barn buddy tu ek...aku jengah2 je skrg ni....sbb skrg tak main kebun...aku main estet dah...hahaha

-dal- said...

k noor --> thanks

Nen --> aku dah tengok, bestkan Harry Potter baru. Tapi Midon kutuk habis habisan. hehe

kak N --> nak datang rumah kalu, tolong bawak KFC barang sekotak dua okeh :B

Azah --> barang ko ada 2 kotak ngan aku nih, nanti aku balik Johor aku bawakkan

Tik --> ala... no need to jeles la. ..balik PhD tak habis lagik. Kena sambung writing lagi. Tapi dah tak sanggup nak dok UK lagik.

Kak Yati --> planning nak balik 20 August. Tapi tiket tak beli lagi. Aku angkat barang masuk kontena nanti tolong buatkan kueh karipap bleh. hehehehe

BTW.. tunggu le aku habis packing barang.. akan ku main segala mala estet tuh.