"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Friday 30 November 2012

Fenomena Durian Crepe : Edisi aku terjebak

Durian Crepe adalah dessert yang paling ngetop buat masa kini. Memula aku pandang sebelah mata je. sebab aku memang tak makan durian yang di buat kuih etc. senang cerita pengat durian, bubur kacang durian, tempoyak, lempuk tu memang aku tak layan la.

Tapi durian crepe ini memberikan suatu pengalaman baru. Rasanya sungguh harmoni di dalam mulut. 88.4 ratus kali ganda lagi best dari rainbow cake.
Harga jualan kat area BBB ni adalah RM 10 untuk 1 box (3 ketul besar or 6 ketul kecik). Pada aku OK lah. Sebab whipping cream mmg mahal rega nya. Durian pun x berapa nak murah. Tapi kalau ikut komen Midon. MAHAL tapi x delah sedap sangat. Elehhh... x sedap2 pun habis 2 ketul dia mentekedarah.

For my taste buds.... aku suka makan durian crepe ni half frozen. Macam makan eskrem gitu.

OK lah. Aku busy dengan urusan duniawi. Jangan lupa mencuba durian crepe yer kawan2.

4 comments:

kak cahaya said...

arghhh stress aku tgk durian crepe di mana2...dari dulu lagi teringin..dr tak glamor smpi skrg ni sgt wanted aku masih tk dpt mkn lagi. kene wt sirik kalo gini.tak tau nk oder katne

Neny said...

aku selalu nampak org post durian crepe ni kat FB. Mmg ngetop eh? Mana aku nk dpt kat melaka ni? oh, lupa aku tgh diet ^_^

areT said...

tu la..fenomena durian crepe sedang melanda pasaran malaysia...nanti aku coba:)

-dal- said...

Kak yati... ko cuba google Crepe Durian Ayer Keroh...mesti ada org jual online punyalah

Nenny... oleh kerana kau sama qariah ngahn Kak Yati aku pun cadangkan google je. Sbb aku pun dapatkan through google

Atie.. tolong coba supaya tak rasa rendah diri. Ditakuti akan mengalami anxiety attack