"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Thursday 4 March 2010

Suratan atau kebetulan

sejak aku balik dari umrah ni... tak pernah sekali pun aku berjaya utk acces ke FORUM CARI. Tak de internet la, page cannot display la. Adakah forum CARI dah tukar website address nyer. Sesapa ada info tolong habaq kat aku yer. Sangat la yer ketinggalan tentang gossip artis terkini



Aku mula rasakan yg doa aku di Masjidil Haram termakbul. (antara doa aku adalah supaya jgn dibiarkan hati aku ni terpesona dengan benda benda yg lagha)

Haruskah aku bersyukur atau rasa kesal??? Setelah berfikir panjang lansung jer aku ucap Alhamdulillah.

Tapi sejam sekali mesti ada attempt nak acces Forum CARI... adakah kerjaya aku sebagai penggiat gossip tnah air akan berkubur. Kita tunguuuu.

10 comments:

kucingorengemok said...

jihad yang paling susah lawan diri sendiri... kan?

areT said...

dal...maybe tu adalah petanda dr Allah sopaya kau tak boka cari.com.my lagi kot...hehehe

kak cahaya said...

bersyukurlah kerana Allah makbulkan doamu..jln telah diberi oleh Allah cuma ko perlu bina kekuatan utk melaksanakannya. Jihat dalam diri adalah memerangi hawa nafsu...
Doakan aku utk jejak ke tanah suci itu.

Anonymous said...

ha..ha.. sorry le dal aku gelak baca entry ko kali ni, nak-2 pat ayat akhir tu...teringat kat mama juwiehe..he..he.. ...terserah pada ko le nak define ini sebagai suratan atau kebetulan... apa pun aku rindu masjidil haram....doa yang tak perlu dilafaz terus dimakbul tuhan juga disana... dekat sungguh kita padanya...bila disini... tepuk dada tanya iman le...he..he..he..
farah sharif

ummufawwaz said...

alhmdlh..
balik ngn selamat dah azam baru ..
mg Allah mudahkan laluan dal untk jauhkan diri dari benda2 lagha ni..
peringatan tuk akak jugak..
rindu tuk jejak kaki ke tanah suci..

ZZ said...

hajjah, lagi mau tanya kaaaa?? hehehe

-dal- said...

huhuhuuu.... aku anggap jer semua ni qada' dan qadar.

kak cahaya said...

Tahniah! tahniah! tahniah!...tk next entry....walaupon ko lom tulis atau tak akan tulis...tp aku nak ucap tahniah in advanced...

-dal- said...

thanks kak :)))

Anonymous said...

i menikmati persis bagaimana Anda menerima tingkat Anda sepanjang