"terukir dibintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"

Thursday 23 October 2008

Normal kah aku??

Demam Facebook dah reda sket. Syukran. Well instead of checking 10 times per day it reduce to 3-4 times. OK la tu kan. Kalau tak tersangatlah membuang masa menatap face book.

Open house pun tinggal baki baki jer. YAY!!!! Don’t get me wrong. I loooove to go to open house. Love to meet other people… especially part gossip gossip…hihihi. Tapi raya kat sini adalah dari pagi sampai ke malam. Maka routine hidup aku sedikit terganggu. Don’t I tell you before aku adalah orang yang extremely skema. Hidup harian aku stick kepada jadual. Ni adalah jadual aku

Isnin – Jumaat.
6.00 pagi – Bangun tidur, buatkan hubby coffe + bekal
7.00 pagi – Midon dah pegi kerja. So bermula episode buang masa.. check email, blogging, friendster’ing, bukak forum and now face booking
8.00 – siap-siap nak pegi school
8.30 - Jalan pegi scool
9.00 – 6.30 – kat school, all day dengan penuh concentration. =P
7.00 – sampai rumah, letak bag terus masak
8.00 – midon balik kerja, dinner
9.00 -11.00 – lepakking + tengok TV ler
11.00 -1.00 – study + mengulangi episode buang masa checking email bla..bla..bla
1.00 tidur

Except hari Selasa aku pergi Sauna + Hari Jumaat aku pergi Aerobik

Sabtu
7.00 - Bangun tidur, terus pergi jogging
8.15 - Balik jogging buat breakfast
10.00 - 2.00 - Pergi school
2.00 - Masak
3.30 - pergi swimming
Lepas tu berleisure-leisure dirumah. Masak masak yg xtravaganza sket. Best tawww

Ahad
Kalau nak pegi car boot pukul 6.30 dah bangun. Balik Carboot pukul 12.00
Kalau tak pergi car boot tidur sampai le ke pukul 12.00. Same jer
Lepas tu berleisure-leisure again. Spend 2-3 jam at the night untuk tengok-tengok kerja sekolah. Kalau tak hari Isnin jadi blur


Kalau lari sket jer dari jadual.. aku kan penat yg amat, hidup tak teratur. Rasa macam porak peranda. Pastu grumpy tak tentu pasal.

Mungkin sebab aku tak der anak lagi so aku bolh le ikut jadual aku. Kalau ada anak mesti tak bleh kan....kan..kan. Yelah kalau diorang melalak tak kan le nak campak kat luar plak kan.

2 comments:

areT said...

jwpan utk entry kau ni ialah, Yes, your life is normal compare dgn aku..heheheheh....jadual idup kau dr isnin ke jumaat sama ngan aku cuma aku ari2 pi gym (ye ke?hehehhe) dan sabtu and ahad aku sama ngan isnin dan jumaat (ada org ckp, aku takde life:sedihh kan)..aritu aku ada lepak ngan Zack kat kopitiam...dia ada add kau kat facebook dia kan...heheh..lama tak jumpa kau dal...rinduu....

-dal- said...

aku pun rindu ngan ko atie... entah berapa lama tak jumpa aku pun tak ingat. Lebih 5 tahun for sure. Last jumpa masa aku nak pi BTN.

weh.. ko tak joint face book ker.